Proces rekrutacji na studia podyplomowe w systemie IRK
Jak zapisać się na studia podyplomowe w systemie Internetowej Rekrutacji Kandydatów (IRK):
1. Wejdź na stronę: www.rekrutacja.awf.katowice.pl
2. Utworzyć konto na portalu IRK (w czasie procesu tworzenia konta należy potwierdzić swój email odbierając wiadomość i klikając w link aktywacyjny)
3. Podaj swoje imię i nazwisko
4. W celu zapisania się na studia podyplomowe należy wybrać studia podyplomowe z oferty i nacisnąć "Zapisz się"
5. Po naciśnięciu "Zapisz się" zostaniemy poinformowani, że musimy podać dodatkowe dane, w tym Pesel, miejsce urodzenia, adres zamieszkania, informacje o wykształceniu oraz numer dowodu osobistego (wymagane podanie wszystkich danych z *)
6. W zakładce wykształcenie należy podać dane o ukończeniu szkoły średniej (z *) oraz dane o wyższym wykształceniu w tym z * oraz dodatkowo:
- Rok uzyskania dokumentu:
- Numer dokumentu:
- Data wydania:
- Nazwa instytucji wystawiającej:
- Miejsce wydania:
- Kraj wydania:
NIE jest wymagane "uzupełnienie wyniki egzaminów", do dokończenia procesu egzaminu
7. Ponownie wchodzimy w ofertę studiów podyplomowych i naciskamy "Zapisz się" jeżeli wcześniej zostaliśmy poproszeni o uzupełnienie danych o wykształceniu
8. W celu dokończenia procesu rekrutacji należy wygenerować "Podanie o przyjęcie na studia podyplomowe" podpisać i wstawić jako załącznik.
Jak wygenerować "Podanie o przyjęcie na studia podyplomowe" z systemu IRK:
1. Wchodzimy w "moje konto"
2. Wchodzimy w zakładkę "Zgłoszenia rekrutacyjne"
3. Wchodzimy w "Dokumenty i dalsze kroki"
4. W "Dokumentach do pobrania" pobrać "Podanie o przyjęcie na studia podyplomowe"
5. Pobrane "Podanie o przyjęcie na studia podyplomowe" należy wydrukować i podpisać we wskazanym miejscu oraz wpisać datę
6. Podanie należy zeskanować, a następnie załączyć w "Dokumenty (wymagany)"
7. "Podanie o przyjęcie na studia podyplomowe" należy zamieścić w "Dokumentach" w miejscu "Ankieta",
8. W miejscu "Dyplom" jest wymagane zamieszczenie skanu dyplomu ukończenia studiów co najmniej I stopnia,
9. Po prawidłowym przesłaniu dokumentów w zakładce "Zgłoszenia rekrutacyjne" pojawi się napis
"Dokumenty (wypełniony, oczekuje na weryfikację)"
10. Po sprawdzeniu przez pracownika biura ACK przesłanych dokumentów pole zmieni się na "Dokumenty (wypełniony, zaakceptowany)" oraz otrzymacie Państwo email z potwierdzeniem akceptacji przesłanych dokumentów.
12. Od tego momentu należy czekać na kontakt emialowy lub telefoniczny z biura ACK o uruchomieniu studiów, nie wcześniej niż z początkiem października.