Wprowadzenie do cheerleadingu- pomysłu na lekcję wychowania fizycznego

Termin: do ustalenia
Miejsce: Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach

Adresaci: nauczyciele wychowania fizycznego, a także studenci Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach.

Cele warsztatów: Głównym celem jest zapoznanie Uczestników ze sportem jakim jest cheerleading. Uczestnicy poznają krótką historię tego sportu oraz jego cele, a także korzyści jakie uzyska szkoła, która wprowadzi cheerleading w ramach WF. Korzyści wynikające dla Uczniów, również będą tematem warsztatów.
Celem jest przygotowanie Uczestnika do prowadzenia podstawowych zajęć z cheerleadingu lub wprowadzeniu jego elementów podczas lekcji wychowania fizycznego, bądź zajęć SKS.

Uczestnik zdobędzie wiadomości na temat:

  • Historii cheerleadingu
  • Podstawowych elementów tanecznych, wykorzystywanych w cheerleadingu, w tym arm motion, piruetów i skoków.
  • Budowy choreografii i wykorzystania pomponów
  • Podstawowych stuntów (podnoszeń sportowych) i zasad ich bezpieczeństwa
  • Budowa programu i prowadzenie dopingu
  • Korzyści wynikających z wprowadzenia cheerleadingu w szkole

Uczestnik zdobędzie umiejętności w zakresie:

  • Prowadzenie cheer drużyny
  • Budowanie programu drużyny cheerleaders
  • Budowanie choreografii cheerleaders
  • Przygotowania cheerleaders to poprawnego wykonywanie elementów

Prowadzący

zdj-1.jpg

Małgorzata Wrońska

Międzynarodowy szkoleniowiec i sędzia cheerleadingu. Sędziuje turnieje w Europie, Azji i Australii.
Jej choreografie można było oglądać na Mistrzostwach Świata w Cheerleadingu (Orlando, USA) oraz wielu Mistrzostwach Europy. Przez 18 lat prowadziła zespoły, które z sukcesami występowały na największych imprezach sportowych w kraju i za granicą.
Specjalizuje się również w customer experience kibica podczas imprez sportowych. Autorka wielu artykułów
o cheerleadingu w periodykach dla Nauczycieli Wychowania Fizycznego.  
www.cheer-project.pl 
www.mwronska.pl

Program szczegółowy warsztatów:

Dzień 1 (6 godzin dydaktycznych) - hala sportowa z dostępem do rzutnika:

  • krótka historia i cele cheerleadingu,
  • cheerleading taneczny: arm motion, budowa choreografii, efekty wizualne, piruety, cheer skoki.

Dzień 2 (6 godzin dydaktycznych) - hala sportowa z miękką wykładziną:

  • rozgrzewka w cheerleadingu,
  • budowa i prowadzenie dopingu,
  • budowania piramid i stuntów.

Uczestnicy otrzymają:

  • materiały dydaktyczne w wersji papierowej,
  • certyfikat ukończenia warsztatów w formie papierowej.

Warunki naboru

Nauczyciele (niekoniecznie wychowania fizycznego, ale posiadający wiedzę o prowadzeniu zajęć z aktywności fizycznej) oraz studenci Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach.

Dodatkowe informacje

Wymagany jest strój sportowy, niekrępujący ruchów. Jeśli uczestnik posiada, to można zabrać ze sobą baletki, jazzówki, które przydadzą się w części tanecznej. W części akrobatycznej (2 dzień) niezbędny będzie także strój sportowy oraz buty sportowe typu „adidasy”.

Partnerzy

pznsvg.png  pz_szerm_logo.jpg  pzb.jpgzprp.jpg
pzkosz.png
  6.png  logo-polswim.png  cmkp_logo.jpeg  logo-2x.png  judo.jpegpzg-logo.jpgpzb_logo.jpg  

Ta strona używa cookies
Strona internetowa wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania strony oraz prawidłowego działania wtyczek społecznościowych (Facebook), a ponadto w celu umożliwienia działania narzędzi analitycznych (Matomo). Jeżeli wyrażają Państwo zgodę na wszystkie wykorzystywanie plików cookies, prosimy o kliknięcie w przycisk „Akceptuję wszystkie”. Jeżeli chcieliby Państwo zmodyfikować działanie plików cookies, prosimy wybranie, na które pliki cookies wyrażają Państwo zgodę przez zaznaczenie odpowiedniego pola poniżej. Ponadto w razie problemów instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek oraz szczegółowe informacje na temat działania plików cookies znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności  
(w części pod nazwą „Pliki cookies”).”

Zapisano
Zapisano